Artystka wizualna. Ukończyła fotografię na PWSFTviT w Łodzi (dyplom w pracowni prof. Grzegorza Przyborka), poza tym jest magistrem filologii polskiej oraz magistrem komunikacji społecznej i dziennikarstwa (UMCS w Lublinie). Obecnie doktorantka SDNHiS UMCS w pracowni Roberta Kuśmirowskiego. W swojej praktyce artystycznej i badaniach teoretycznych porusza tematykę traumy, doświadczeń liminalnych i związanych z nimi napięć. Pracuje z własnym ciałem, obiektami i przestrzenią. Nadaje tym wątkom osobisty rys, często stawiając siebie w roli obiektu performatywnych działań. Obecnie zgłębia temat wycofania, poszukując sposobu na opisanie alternatywnych wrażliwości w kontekście nadmiaru bodźców i rosnącego wyczerpania społeczeństwa.
Wielokrotna stypendystka, laureatka nagród, autorka książek artystycznych, m.in nagrodzonej na Prix Bob Calle publikacji „Garden” (BLOW UP Press, 2022). Jej indywidualne wystawy pokazywane były w muzeach i galeriach w Polsce, Czechach, Francji, Szwajcarii, Finlandii, Japonii, Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych. Jej debiutancki cykl „Post” zdobył prestiżową nagrodę Prix HSBC pour la Photographie w Paryżu (2016). Nominowana do Foam Paul Huf Award (2018, 2021) i DZ BANK Art Collection Fellowship (2019). W 2019 roku otrzymała tytuł Artysty Roku na Międzynarodowym Festiwalu Fotografii DongGang w Korei Południowej, w 2023 brała udział w IDSA x Ars Electronica Founding Lab. Reprezentowana przez galerię Gowen w Genewie. Redaktorka naczelna Magazynu „Postmedium”.